بحث پنجم-مدرسه-


هم اندیشان جوان

براچی ما باید 12سال بریم مدرسه؟ بعدشم دانشگاه؟به نظرت کار بی خودیه؟چرا؟

پاسخ من:

شاید می تونست یه ذره مدتش کم تر باشه

نظرا تا 6تا نشه نمیریم بحث بعدی



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت9:11---27 مهر 1391
خخخیییلللییی وقته که سنم دو رقمی شدهپاسخ:به قول ریحانه ما هم سن شما بودیم می رفتیم مسجد

سپیده
ساعت19:18---25 مهر 1391
سوگل جان ایلین جان از من پرسیدن شوخی کردم

ایلین جان نه وبلاگ ندارم ولی اگه سوگل بهم یاد بده میسازم ولی انقدر نامرد که بهم یاد نمیده میترسه ما طرفدار هاشو بدزدیم خوشحال شدم از لطفتون ایلین جان حالا اگر سوگل خانم افتخار داد و به ما یاد داد بهتون میگم از اشناییتون خوشبختم باپاسخ:نوچ نوچ نوچ بچه جون بذار سنت دورقمی بشه بهت یاد میدم


katy
ساعت16:18---13 مهر 1391
are sogol joon mitonestim in 12sal ro to5saalfeshorde konim

ایلین
ساعت16:39---1 مهر 1391
سپیده جون وب داری؟؟


پاسخ:نه سپیده وب نداره‍!


سپیده
ساعت12:17---31 شهريور 1391
بله عزیزم ولی درست نوشتم اگه دقت کنی اشتباهی سر هم نوشتم فهمیدی حالا


sepideh
ساعت11:20---26 شهريور 1391
اره به نظر من باید کممیشد


پاسخ:فک کنم منظورت:کم می شد بود نه؟


aylin
ساعت17:10---25 شهريور 1391
عکست با حال بود عزیزم اره سوگل جون کم تر هم میشود ببخشید سفر بودم نمیتونستم برم اینترنت راستی وب زدم برو ببین



http://mysister.loxblog.com/

http://lloovveee.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,ساعت 16:45 توسط سوگل | |


Power By: LoxBlog.Com